lördag 6 oktober 2007

Bloggillustration Rosa Bandet. Av Margareth Osju/ Arverud.

Margareth Osju/Arverud är en bloggerska som gör fantastiska illustrationer. Hon gör även bloggillustrationer av olika bloggare.
Jag frågade henne om hon hade lust att göra en illustration angående Rosa Bandet och bröstcancer.
Det tog inte många dagar förrän den var färdig.

Illustrationen ser ni här till höger. Är den inte fantastiskt fin?
Klickar ni på länken under så kommer ni till inlägget.
Glöm inte att klicka vidare på Margarteths blogg. Hennes bilder är så vackra att dom tar andan ur en.

Tack Margareth!

3 kommentarer:

Josefin sa...

Hittade precis din blogg och har börjat läsa. Tack för att du delar med dig, jag hoppas att även jag kommer att orka det. Tror på dig!

/Josefin
www.ettrosaband.blogg.se

Jag Hellen sa...

Hej Josefin. Jag har hittat din blogg och skrivit lite till dej där.
Hoppas att du tittar in igen!
Massor med kramar bea.

Josefin sa...

Hej igen :-)

Tusen tack för ditt inlägg, jag blev både varm och glad. Givetvis får du lägga till mig i listan, det skulle jag bara vara tacksam över.
Massor av kramar tillbaks!

Josefin